Sunday 10 April 2011

praktikal la pulak

asalamualaikum..huhuh...sory lame tak update blog ni..sibuk memanjang jek..now dah abis sesi pembelajaran..so pratikal la pulak..hahaha.aku pratikal kat Sungai Merab,Bangi..sekali dengan ajad..erm...last tempat la ni..sebab emergence kan..so pergi je la kat situ..dah boss suruh..haha..nasib baik die bagi elaun 400 & tempat tinggal..so lega la aku..

so nak dijadikan cerita...aku dah seminggu menjalankan pratikal aku kat sini..salam perkenalan aku kat sini pada hari pertama kerja aku kene buat trouble shoot panel board bilik server di Celcom shah alam..hampeh..memang giler..aku jarang ngadap kerja elektrikal ni..so nak tak nak aku ngadap je la dengan ajad ni..
mengikut ilmu dan kepandaian yang ada di kepala otak ni aku n ajad ni..so aku dapat jugak selesai kan masalah tu selama 2 hari aku & ajad berkampung kat sana..memang kerja giler..masuk sane pagi...malam baru keluar..direct 2 ari...akhirnya aku siap..so bos aku pon gumbira...kerja da nk dekat setahun tak setel..


then next day aku ikut die pergi tengok site kat Seremban banggunana KWSP yang tengah nak buat sekarang..ok lah..kerja dah jalan..tapi tak siap2..so aku n ajad masuk dah leh siap la...(ceh macam terer je) 
pastu aku terus g Melaka..UITM LENDU..sane pon sambung kerja dari subkon..cume..aku tak puas hati tentang harga dia masuk kat situ..then MainKon pun bagi harga mati..Bos aku nak jugak..so nak tak nak aku layan je la..hurmmm....mati la aku n geng aku..

ok la...sampai sini dulu..aku pon tengah demam ni..sok nak g melaka..siapkan projek tu..so see u all later k...bye..asalamualaikum..

1 comment:

  1. bgus... bkn slalu nk dmam kn??
    jgn lpa mnum byk air n 100 + k????
    heheheheh... skit 2 tndanya kuat b'man kn?? hehhehhe..=p

    ReplyDelete