Sunday 25 March 2012

mENaNTi hARi

Asalamualaikum..semua readers...mesti korang dah lame x bace blog aku kan..yup...memang aku bz giler skang...so sakng aku menghitung hari untuk aku bernikah dengan kekasih hati ku...alhamdulillah...setelah berhempas pulas...aku mengerjakan persiapan kenduri rumah aku dan rumah belah perempuan nanti...akhirnya....segalanya dipermudahkan ALLAH..walaupon banyak juga halangan..tapi aku tetap yakin bahawa Dia yang memberi ini semua maka Dia juga lah yang akan menyelesaikannya..

So mesti korang nak tahu kan..berapa hantaran aku..hahaha..Alhamdulillah...atas izin ALLAH, dipermudahkan segalanya..so hantaran nya 10 ribu sahaja.. RM10 000 hahahahA..sikit je kot...

KOT ?? mcm nak mati gak cari...hehehe..tak ade..kalau dah berpegang pada ALLAH..maka ALLAH juga yang memberi..tapi apa pun usaha yang Dia pandang...

So hantaran aku sebanyak 7 dulang aku bagi pada belah perempuan....dan belah perempuan bagi aku 9 dulang...but im very sure it all akan menjadi 9 lawan 11 dulang..hahahah...  Ape? Barang nya apa? Rahsia boleh tak..malu aku nak cakap....haha.. ok aku bagi tahu ape yang aku bagi pada belah pompuan... yang paling mahal Set barang kemas bernilai RM5000 hengget...hahaha..then beg tangan bernilai Rm400 hengget..hihihihihi...kasut bernilai RM1000 hengget..Jam tangan bernilai RM300 henget.. dan yg lain tu biasa la....ikut adat....dan barang yg paling mahal belah perempuan bagi aku Camera Canon EOS 1100..hahaah....yg lain tu biasa juga la.ikut adat...... aritu aku minta sport rem 17  6 batang Enkei..tapi die tak jumpa & tak tahu mana nak cari menatang tu..hahahahaha....

So at now...aku menghitung hari..aku nikah 13 april malam...dan majlis 14 april siang...tu belah pompuan..belah aku..... 21 april ni.....so...sape nak datang aku jemput la..siap2 ni...kalau nak kad..hallo facebook aku...k...

See u after i married....bubyee......



_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

No comments:

Post a Comment