Thursday 3 March 2011

thanks..

asalamualakum semua..

so kali ni agak rasa happy sikit la..sory about my post sebelom ni mungkin sesuatu yang menyakitkan hati pembaca..ye la..owner pon tengah sakit hati.hehe..so forget it..dont keep in touch..

sebenarnya memang kite tak boleh lari dari segala masalah yang datang..kerana tuhan dah letakkan ujian pada setiap orang tu..samada ujian tu kecil @ besar je yang kite dapat...ALHAMDULILLAH setakat ni semua ujian kecil..semoga aku tak diberi kan dugaan yang besar..aku tak mampu untuk menangani nye..

dalam kehidupan seharian yang kadang-kadang sakit hati dengan perangai sendiri dan perangai manusia kat luar..serabut dalam sebarang permasalahan dan apa sahaja yang membuatkan kita tak senang menghadapi kehidupan hari tu..ada sesuatu perkara yang berlaku tanpa disengajakan membuatkan kite tertawa sendirian..

melihat gelagat kawan2..melihat gelagat orang sekeliling..melihat gelagat haiwan-haiwan (kucing..burung..dsb)  seperti orang giler ketawa sorang-sorang..hahaha..tapi itu lah penawar bagi setiap keserabutan..setiap permasalahan yang dihadapi..setiap sakit hati...dan semua setiap-setiap la...

aku bersyukur...even tuhan bagi sakit hati tuhan bagi masalah tuhan bagi sesuatu yang kurang menyenangkan..tuhan akan bagi semula senyuman kite tu...tak kisah la macam mana keadaan tu..tuhan akan bagi semula..thanks ALLAH s.w.t.

kini aku bersyukur...aku masih di berikan nafas untuk aku teruskan perjuangan di atas muka bumi yang seketika ini...even aku ni tak ada lah sebagus manusia ciptaan tuhan..tak ada lah sebagus orang-orang yang rasa dia perfect tu..tapi aku rasa diri aku dah cukup bagus untuk diri aku sendiri..hanya tuhan sahaja yang tahu...SUBHANALLAH

2 comments: