Sunday 20 February 2011

dia nak buang aku..???

jam 8 : 19 : 54
mesej dari : juliakmar

Dah bace blog awk..ntah nape tiba2 jadi rindu pada awak..tapi bile bace blog tu hati jadi sedih..saya ni antara awek2 awak yang tak terkira banyak nya..pelik jugak kalau tu dinamakan setia..siap ada skandal lagi..
tak apalah syukur pada tuhan kerana bukakan hati saya untuk baca blog awak sekali gusbuat saya yakin untuk terus pergi jauh dari hidup awak.
awak tak tahu betapa saya sayangkan awak..tapi semua tu dah berakhir..terima kasih awak..saya minta buang nama saya dalam senarai tu..mengenali awak adalah benda yang paling bodoh dalam hidup saya..baik konon..bertaubat lah awak..

jam 9 : 00 : 24
dari blog juliaakmar (milik siapakah hati ini)


SETIA KONON...

LAWAK LA RASE BILA BCER BLOG DIE...PART YG PLG XTAHAN DIE BOLEH LAK LISTKAN SEMUA AWEK2 DIE...NAMA AKUPUN ADA...BENGONG BETUL...GLER KE APER DIE 2...
XTAHULA CMNE AKU NK REACT...NK MARAH...MENANGIS?NTAH...
YANG AKU TAHU AKU HARUS SEGERA LUPERKAN DIE...SEBELUM HATI AKU TERUS DIDERA...YA ALLAH KENAPA KEJAM BETUL DIE PDKU...

jam 9 : 14 : 32
dari hati aku

Dia memaksa aku untuk lepaskan dia...lupekan dia..jauh dari hidup dia..aku memang x sanggup untuk lakukan itu..walaupon die benci sangat kat aku..tapi aku harap dia tahu..dalam sudut hati ni masih ada dia..aku tau memang aku x sebagus lelaki kat luar tu..memang..!! aku ngaku..tapi aku ada hati..aku ada perasaan..


" jangan ingat saya akan berkabung untuk lelaki macam awak"

panas jugak mata aku baca mesej dia ni..tapi ini lah kenyataan nya..aku redha..aku ngaku julia..memang salah aku..memang aku yang mulakan semua..memang aku PUNCA segalanya..tapi kalau kau nak aku pergi jauh dari hidup kau..aku bukan tak boleh..tapi aku x mampu..terlalu banyak pengalaman pahit manis suka duka kita lalui..semua tu masih segar dalam ingatan ini.
ape pon...aku minta maaf kat kau julia..aku tak ada kredit untuk kita sambung mesej malam ni..lagi pon aku baru balik dari game kat padang utara..
now apa yang aku mampu cakap..aku minta maaf banyak-banyak...dan aku tak mampu untuk lepas kan kau pergi jauh dari aku..biar lah masa dan keadaan menjadi pemisah kita jika itu yang telah Tuhan letakkan pada hubungan ini..bukan kehendak dari hati kau dan aku..sebab itu aku diam sampai sekarang..maaf kan aku julia akmar bte mansor.

in memory

No comments:

Post a Comment