Tuesday 22 February 2011

jeles nye aku...

jeles jeles.....kenapa la perasaan jeles aku ni membuak2 hari ni..aku pon tahu nak cakap macam mana..
tadi petang aku turun padang..macam biasalah..main ragbi.cume hari ni aku ade Kejohanan Ragbi Sentuh Tertutup Adtec Shah Alam..so aku jadi reff hari ni..
sampai je di padang aku jumpa geng BFF aku dulu..dalam BFF aku ni ade la sorang lecture kat Adtec ni jugak merangkap senior aku dulu semasa pemain johor dan merangkap coach aku sekarang..
then...jumpa la...masa tu dia tengah berbual dengan 'KeDah' teammate aku jugak..
sampai je aku kat diorang aku dengar la perbualan diorg tu..
ape yg aku paham dari perbualan diorg ni aku rasa En.Akmal @ BFF @ Coach aku ni tengah bagitau kat KeDah yang ada jurulatih Selangor panggil dia untuk wakil SUKMA SELANGOR..
wahhhhhh.....aku terkujut...geram ada..jeles ada..tapi aku buat cool je..aku terus sampuk perbualan diorg..so aku cuba bagi semangat kat KeDah supaya pikir dan terus kan jiwa ragbi ni..
Pada malam tu pulak..masa aku tengah berFACEBOOK aku msj IM die..

aku : betol x aku cakap kat ang smlm

kedah : aku pon baru tao td

aku : so now ko cam ne

kedah : blh ja,,nak try cari pgalaman..mcm na nak ambik gambr dlam slrc 2 ha

aku : copy ja la..ok..bagus la..klau ko g sana jgn lupe bawa nama adtec.hahaha

kedah : jd kcik la

aku : ang nak amik yg mana

kedah : kta p sama la..aku pyah p sowg2 ni

aku : nk p sama mcam mana..ang dah perform depan diorg...diorg da tgok ang..diorg x tgok aku lagi..mcm mana diorg nk tgok aku

kedah : takpa ada second game kat uniten nanti

aku : mmg la..tgok ja la macam mana

kedah : ang buleh punya..

aku cuba bagi cool jiwa aku ni..walau macam mana pon aku kene ingat semuanya ada persaingan..kerja belajar bersukan..semua nya persaingan..tak semua apa yg aku harap kan..apayg aku nak akan tercapai..tuhan maha adil..aku redha..
memang telah diakui ramai KeDah main memang bagus...aku tak leh kata apa...aku pon cakap dia bagus..the best player in my team..
ni semua persaingan sihat..aku kene ingat ni semua..
apa pon TAHNIAH la aku ucap kan pada kawan ku KeDah..
aku jeles cara baik bukan cara jahat kedah...hahahahahaha...

No comments:

Post a Comment