Thursday 17 February 2011

my first day here

asalamualaikum semua…

akhirnya dapat jugak aku siap kan blog aku ni..dah ramai yang aku mintak suruh ajar aku buat blog ni..tapi nasib baik jarul dapat tolong aku sikit..so lepas tu aku buat je apa yg aku tahu..hahaha.terer x aku??
Nak di jadikan cerita tahun 2011 ni aku cuba untuk jadi terbaik dalam hidup aku.bukan nak kate selama ni hidup aku x baik..tapi tu la…manusia ni belom cukup sempurna..so aku cuba untuk jadi sesempurna ciptaan tuhan.Dah banyak aku lalui selama aku mengenali dunia ini..Dunia yang hanya sementara ini..dah tak ada apa aku nak kejarkan..skang ni pon menghabiskan sisa hidup selama aku masih bernyawa..redha je la..dah tuhan bagi aku jalan hidup macam ni..aku xde kuasa nak halang kehendak dan kuasa DIA..
Seperti tahun-tahun yang lepas aku menjalani kehidupan yang biasa..tapi tahun ni aku rasa agak beza sikit..maybe sebab aku dah mula nak dekat kan diri dengan Tuhan..ye la..mati ni anytime..so bile lagi nak kenal Tuhan yang aku sembah selama ni.Tapi life aku dengan ragbi masih lagi seperti dulu..cuma aku rasa tahun ni aku lebih aktif berbanding tahun sebelum ni..ye la..kenalan dah bertambah..kawan2 lama pon dah jumpa..so leh la go ON semula life sport aku..
ermmm…ape pon clap for my self coz i will do my blog alone..hahaha..see u later

No comments:

Post a Comment